Septembrie 2016

Lucruri mici cu rezultate mari pentru atasamentul copilului tau

happy-baby-with-parents.jpgLucruri mici cu rezultate mari pentru atasamentul copilului tau
by psiholog clinician Luiza Brînză

După cum spuneam în articolul anterior, există nenumărate lucruri mici cu rezultate mari în construirea unui atașament sănătos la copilul mic.

Iată câteva dintre ele:

  1. În primele șase luni de viață este recomandat să existe o singură persoană care îngrijește copilul. Deși este cunoscut faptul că mama reprezintă principalul obiect de atașament al bebelușului, ea poate fi substituită de tată, bunic/bunică, părinte adoptiv, care să ofere atenție și prezență angajată față de nevoile celui mic. O singură persoană care îngrijește copilul produce o formă de atașament mult mai securizantă decât cea creată prin perindarea mai multor persoane care să-l îngrijească în funcție de cum au ei timp.  

Crearea atasamentului sanatos la copilul mic

bebe.jpgCrearea atasamentului sanatos la copilul mic
by psiholog clinician Luiza Branza

Glam Mom

DA! Adică tu, femeie frumoasă ce ai ți-ai asumat prezența  unui  miracol in viața ta! Tu, care tot ce iți dorești este ca propriul copil să fie mereu fericit și implinit. Tu, care faci tot ceea ce știi ca să te asiguri că micuțului tău i se așterne înainte o viață frumoasă. Desigur că sunt pași de făcut și multe de construit împreună. Însă toate acestea presupun  crearea unei relații sănătoase de atașament cu cel mic.   

 

Entuziasmul de la inceputul noului an scolar

pottery-barn-kids-back-to-school.jpgEntuziasmul de la inceputul noului an scolar
by psihoterapeut Raluca Ferchiu
Gamma Kids by Gamma Institute

Astăzi este începutul unui nou an școlar, iar în ultimul timp, simt freamătul acestui început din partea copiilor și a părinților care vin în cabinetul de psihoterapie, dar nu ca pe un entuzisam pentru pentru întâlnirea cu colegii și profesorii, ci ca pe un hop peste care suntem nevoiți să trecem în fiecare an. 

Redefineste-ti relatia!

gfoto_miha.jpgREDEFINEȘTE-ȚI RELAȚIA!
by psiholog Mihaela Cojan

Din ce în ce mai mulţi oameni au ajuns, după un proces destul de intens de dezvoltare personală, să se cunoasca pe ei înşişi, să ştie cine sunt şi ce vor. La un moment dat însă, pe parcursul acestui drum, îşi dau seama că le este din ce în ce mai greu să accepte lucruri pe care înainte le acceptau cu uşurinţă, mai ales în relaţii. 

Serile de relaxare: Modalitati de relaxare

v6.jpgSerile de relaxare: Modalitati de relaxare

De cele mai multe ori, în vârtejul vieții de zi cu zi, nu conștientizăm efectul pe care îl au asupra noastră deadline-urile, sarcinile neprevăzute și solicitante, standardele de performanță (venite din partea altora sau stabilite de noi) și nici modul în care toate acestea ne influențează starea de bine. Ne simțim epuizați sau obosiți, chiar și atunci când nu avem un motiv foarte clar sau suntem lipsiți de motivația de a face lucruri pe care ni le-am dori. Serile de relaxare sunt întâlniri lunare, în care vom experimenta starea de relaxare, prin metode cât mai diverse, de la relaxare corporală, meditație, până la dans și art-terapie. Înscrie-te!